1 Ekim 2015 Perşembe

Merhaba Gezen Çocuklar !



Aile olmak ,ailenin bir parçası olmak çok güzel bir duygu. Ben @batuhan1baba ve @burcu1anne nin kızları İpek 1cimcime yim. 2011 yılında ailemize katıldım ve hayatım onlarla birlikte çok güzel olmaya başladı. Hayat çocukla çok güzel! dediler ve Türkiye'yi gezmeye başladılar. Onlarla birlikte çok güzel yerlere gittim ve sizlerle de burada anne ve babamın yazdığı yazıları paylaşıyor olacağım. Bol bol fotoğraflarımız olacak bundan sonra, çok yer gördüm, çok insan tanıdım, çok güzel günler geçirdim. Sizlerle de paylaşmak çok isterim. 

Şimdi abla oluyorum, bir erkek kardeşim olacak. Annemin karnında kardeşim ile de gezmeye devam ediyoruz. O geldikten sonrada gezmelerimize devam edeceğiz. Bizi mutlaka takip edin.

Bana ulaşabileceğiniz sosyal medya hesaplarımda bulunuyor :

Twitter : @ipek1cimcime
Twitter : @gezencocuk
İnstagram : @ipek1cimcime

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder